włącz dźwięk powiadomienia czatu
Dbamy o szczegóły. Myślimy wielotorowo. Naszym sukcesem i nieustannym celem jest zatrudnianie wysokiej klasy specjalistów, którzy dokładają wszelkich starań, aby proponowane przez nas rozwiązania były bezpieczne, nowoczesne oraz zwiększały komfort pracy osób z nich korzystających. Od 60 lat staramy się, by początkiem i końcem każdego zadania była satysfakcja.
Nr ref. NHP/P/02/2023
Miejsce pracy: Bydgoszcz, Olsztyn
Twój zakres obowiązków
• opracowywanie projektów w zakresie zamocowań instalacji
• dobór podpór oraz sprawdzanie ich nośności za pomocą wewnętrznego oprogramowania
• wykonywanie schematów montażowych za pomocą programów Cad
• współpraca z biurami projektowymi i firmami wykonawczymi w zakresie instalacji sanitarnych
• doradztwo techniczne w zakresie doboru systemu zamocowań
Nasze wymagania
• znajomość programu AutoCAD 2D
• wykształcenie wyższe techniczne (mile widziany kierunek sanitarny lub budownictwo)
• dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego
• dodatkowym atutem będzie znajomość programu Revit
• jesteśmy otwarci na podjęcie współpracy ze studentami kierunków technicznych
To oferujemy
• stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży, nastawionej na dynamiczny rozwój
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• transparentne warunki wynagrodzenia
• zaplanowany system wdrożenia nowego pracownika
• możliwość szkoleń i rozwoju kompetencji
• atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: świadczenia świąteczne, nagrody roczne - 13stki, wczasy pod gruszą
• dofinansowanie do pakietu medycznego Luxmed, urlopu, karty benefit, wyprawek szkolnych, biletów do filharmonii i teatru
Oświadczenie
W celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji wymagane jest dołączenie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z prowadzonym procesem rekrutacyjnym, na stanowisko Młodszy Projektant Systemu Zamocowań Instalacji. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż zgoda może być w każdym momencie cofnięta (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).”
Kandydatów zainteresowanych przyszłymi rekrutacjami prosimy o dołączenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z prowadzonym procesem rekrutacyjnym oraz na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z przyszłymi rekrutacjami prowadzonymi przez spółkę THALE Sp. z o. o. Sp. k. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż zgoda może być w każdym momencie cofnięta (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)."
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce RODO i Polityka Prywatności
Nr ref. NMK/01/04/2023
Miejsce pracy: Warszawa
Wymiar czasu pracy: ½ etatu
System pracy: stacjonarny
Twój zakres obowiązków
• pozyskiwanie informacji i tworzenie unikalnych treści na potrzeby marketingu
• tworzenie tekstów, haseł, koncepcji kreatywnych na kanały social media
• bieżąca współpraca z osobami odpowiedzialnymi za marketing oraz content, a także z innymi działami firmy
• pozyskiwanie informacji technicznych i przekładanie ich na treści biznesowe
• tworzenie, optymalizacja oraz standaryzacja treści/opisów produktów w oparciu o wiedzę z zakresu copywritingu oraz SEO
Nasze wymagania
• umiejętność dopasowania charakteru treści do grup odbiorców
• doskonała znajomość zasad języka polskiego oraz języka angielskiego
• „lekkie pióro”
• doświadczenie w pracy jako copywriter
• zdolności korektorskie i umiejętność redagowania tekstów
• znajomość podstaw komunikacji w różnych kanałach marketingu internetowego
• kreatywność, sumienność i dbałość o szczegóły
To oferujemy
• stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży, nastawionej na dynamiczny rozwój
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - 1/2 etatu
• transparentne warunki wynagrodzenia
• zaplanowany system wdrożenia nowego pracownika
• możliwość szkoleń i rozwoju kompetencji
• atrakcyjny pakiet socjalny i dofinansowanie do: pakietu medycznego Luxmed, urlopu, karty benefit, wyprawek szkolnych, biletów do filharmonii i teatru
• komfortowe warunki pracy stacjonarnej
Jeśli dysponujesz portfolio, chętnie się z nim zapoznamy.
Oświadczenie
W celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji wymagane jest dołączenie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z prowadzonym procesem rekrutacyjnym, na stanowisko: Copywriter. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż zgoda może być w każdym momencie cofnięta (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).”
Kandydatów zainteresowanych przyszłymi rekrutacjami prosimy o dołączenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z prowadzonym procesem rekrutacyjnym oraz na przetwarzanie moich danych osobowych z związku z przyszłymi rekrutacjami prowadzonymi przez spółkę THALE Sp. z o. o. Sp. k. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż zgoda może być w każdym momencie cofnięta (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)."
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce RODO i Polityka Prywatności
Nr ref. NH/01/04/2023
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
• wparcie działań sprzedażowych
• ścisła współpraca z przedstawicielami regionalnymi na terenie kraju i na rynkach zagranicznych
• wsparcie Dyrektora Eksportu w bieżącej działalności
• generowanie raportów i analiz
• analiza trendów sprzedażowych oraz tworzenie prognoz dla poszczególnych rynków i grup produktowych
• współpraca z pozostałymi działami firmy
Nasze wymagania
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
• znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
• rzetelność i dokładność w realizacji zadań
• doświadczenie w branży budowlanej / technicznej - jako warunek konieczny
• komunikatywność i wysoka kultura osobista
To oferujemy
• stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży, nastawionej na dynamiczny rozwój
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• transparentne warunki wynagrodzenia
• zaplanowany system wdrożenia nowego pracownika
• możliwość szkoleń i rozwoju kompetencji
• atrakcyjny pakiet socjalny i dofinansowania: świadczenia świąteczne, nagrody roczne - 13stki, wczasy pod gruszą, karty Luxmed, urlopu, karty benefit, wyprawek szkolnych, biletów do filharmonii i teatru
Oświadczenie
W celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji wymagane jest dołączenie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z prowadzonym procesem rekrutacyjnym, na stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Zagranicznej. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż zgoda może być w każdym momencie cofnięta (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).”
Kandydatów zainteresowanych przyszłymi rekrutacjami prosimy o dołączenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z prowadzonym procesem rekrutacyjnym oraz na przetwarzanie moich danych osobowych z związku z przyszłymi rekrutacjami prowadzonymi przez spółkę THALE Sp. z o. o. Sp. k. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż zgoda może być w każdym momencie cofnięta (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)."
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce RODO i Polityka Prywatności
Nr ref. NH/01/05/2023
Miejsce pracy: Wilimowo/Olsztyn
Twój zakres obowiązków
• wsparcie kierownika w planowaniu i realizacji działań wyznaczających nowe kierunki zbytu w kraju i za granicą
• analiza rynku i prognozowanie sprzedaży
• budowanie, rozwijanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami
• monitorowanie i identyfikacja potrzeb klientów w ramach wyjazdów służbowych
• wsparcie pracy przedstawicieli handlowych
• odpowiedzialność za spójną politykę firmy w zakresie planowania i nadzoru procesów marketingowych
• czynny udział w weryfikacji i budowaniu materiałów informacyjnych
• współorganizacja kampanii sprzedażowych i marketingowych oraz analiza i ocena ich efektywności
Nasze wymagania
• doświadczenie w handlu i umiejętne wykorzystanie go we współtworzeniu strategii sprzedaży
• minimum 2 lata doświadczenia w kierowaniu zespołem w pionie sprzedaży
• wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne
• dobra znajomość programu excel
• umiejętność efektywnej pracy w zespole
• zdolności analityczne, doskonała organizacja pracy własnej
• znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację w mowie i piśmie
To oferujemy
• zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży, nastawionej na dynamiczny rozwój
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• transparentne warunki wynagrodzenia
• zaplanowany system wdrożenia nowego pracownika
• możliwość szkoleń i rozwoju kompetencji
• atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: świadczenia świąteczne, nagrody roczne, wczasy pod gruszą
• dofinansowanie do pakietu medycznego Luxmed, urlopu, karty benefit, wyprawek szkolnych, biletów do filharmonii i teatru
• transport pracowników do firmy THALE Sp. z o. o. Sp. k. z centrum Olsztyna, Morąga, Szałstr i Boguchwał
Oświadczenie
W celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji wymagane jest dołączenie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z prowadzonym procesem rekrutacyjnym, na stanowisko: Zastępca Kierownika Wsparcia Sprzedaży. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż zgoda może być w każdym momencie cofnięta (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).”
Kandydatów zainteresowanych przyszłymi rekrutacjami prosimy o dołączenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z prowadzonym procesem rekrutacyjnym oraz na przetwarzanie moich danych osobowych z związku z przyszłymi rekrutacjami prowadzonymi przez spółkę THALE Sp. z o. o. Sp. k. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż zgoda może być w każdym momencie cofnięta (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)."
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce RODO i Polityka Prywatności
Nr ref. NH/01/05/2023
Miejsce pracy: Szczecin, Poznań, Kielce, Rzeszów, Lublin
Twój zakres obowiązków
• współpraca z projektantami i innymi uczestnikami procesów inwestycyjnych
• doradztwo produktowe i techniczne w zakresie systemów mocowań marki Niczuk, także na budowach
• organizowanie i prowadzenie szkoleń technicznych
• dbałość o dostarczanie wysokiego poziomu wiedzy technicznej klientom
• bezpośrednia współpraca z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży, działem technicznym i produktowym firmy
• udział w regionalnych projektach marketingowych
Nasze wymagania
• wykształcenie wyższe techniczne (poziom minimum inżynier)
• znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
• gotowość do podróży związanych z pracą w terenie
• bardzo dobre umiejętności planowania i organizowania pracy własnej – stanowisko samodzielne
• prawo jazdy kat. B
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży technicznej/ budowlanej – mile widziane
• doświadczenie szkoleniowe, chęć rozwoju w kierunku stanowisk menedżerskich – mile widziane
To oferujemy
• stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży, nastawionej na dynamiczny rozwój
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• transparentne warunki wynagrodzenia
• zaplanowany system wdrożenia nowego pracownika
• możliwość szkoleń i rozwoju kompetencji
• atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą
• dofinansowanie do pakietu medycznego Luxmed, urlopu, karty benefit, wyprawek szkolnych, biletów do filharmonii i teatru
• samochód służbowy klasy C (także do użytku prywatnego), niezbędne narzędzia pracy
Oświadczenie
W celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji wymagane jest dołączenie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z prowadzonym procesem rekrutacyjnym, na stanowisko: Inżynier ds. Projektów. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż zgoda może być w każdym momencie cofnięta (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).”
Kandydatów zainteresowanych przyszłymi rekrutacjami prosimy o dołączenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z prowadzonym procesem rekrutacyjnym oraz na przetwarzanie moich danych osobowych z związku z przyszłymi rekrutacjami prowadzonymi przez spółkę THALE Sp. z o. o. Sp. k. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż zgoda może być w każdym momencie cofnięta (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)."
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce RODO i Polityka Prywatności
Jeżeli jesteś zainteresowany odbyciem stażu w naszej firmie, wyślij swoje zgłoszenie na adres: rekrutacja@niczuk.pl
Proces rekrutacji w naszej firmie jest prosty i przejrzysty.
Aplikując on-line masz pewność, że Twoje zgłoszenie trafi w dobre ręce.
Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij nam swoje zgłoszenie na adres rekrutacja@niczuk.pl bądź skorzystaj z formularza on-line na stronie.
Nasz Dział HR zapozna się z otrzymanymi dokumentami i wybierze kandydatury odpowiadające oczekiwaniom określonym w ogłoszeniu rekrutacyjnym, bądź bieżącym potrzebom kadrowym.
Możesz spodziewać się telefonu w celu uzupełnienia informacji w otrzymanych dokumentach aplikacyjnych. To dobry moment na zadanie pierwszych pytań.
Na tym etapie poznasz swojego przyszłego przełożonego. Dla Ciebie to szansa na zadanie pytań dotyczących szczegółów stanowiska, a dla nas – okazja do poznania się i potwierdzenia Twojej wiedzy i kompetencji. Możesz również zostać poproszony o wypełnienie testu wiedzy z konkretnej dziedziny bądź testu analitycznego. W rekrutacji na niektóre stanowiska może czekać na Ciebie kolejne spotkanie.
Jeśli proces rekrutacji zakończy się pozytywnie i obie strony wyrażą chęć współpracy poznasz historię i strukturę firmy oraz swoich współpracowników. Zostaniesz objęty programem wdrożeniowym. Zapewnimy Ci niezbędne szkolenia na początkowym etapie współpracy z nami.
Nie znalazłeś interesującej Cię oferty? Nie przejmuj się – zawsze możesz wysłać do nas aplikację spontaniczną. Powiadomimy Cię jeśli, jeśli tylko będziemy potrzebowali pracownika o Twoim profilu.
Masz pytania dotyczące procesu rekrutacji? Zadzwoń lub napisz do nas.