PL

włącz dźwięk powiadomienia czatu

FAQ.

Zapraszamy do zapoznania z najczęściej pojawiającymi się pytaniami ze strony naszych Klientów. Lista pytań jest na bieżąco uzupełniania, tak aby wszelkie wątpliwości dotyczące współpracy z naszą firmą wyjaśniać w możliwie najkrótszym czasie. Zadowolenie Klienta jest dla nas wartością priorytetową, dlatego zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu z naszymi Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży.

Zamówienia na elementy do 3m długości złożone do godz. 10.00 dostarczamy następnego dnia. Natomiast czas dostawy elementów o długości powyżej 3m jest określany indywidualnie w zależności od miejsca dostawy.

Dostępność produktów można sprawdzić w Dziale Obsługi Klienta pod nr telefonów
539 531 054
532 798 407
884 203 544
lub mailowo pisząc zapytanie na adres: zamowienia@niczuk.pl

Certyfikaty i aprobaty znajdują się w zakładce Dokumentacja Techniczna. Ponadto aprobaty dedykowane danym produktom znajdują się w zakładkach produktowych działu Produkty.

Dobór obejm zależy od rodzaju instalacji, średnicy rury, środowiska korozyjnego. Pomocne informacje znajdziesz w zakładce Ekspert Radzi.  W dokładnym doborze obejm pomogą także nasi Regionalni Kierownicy Sprzedaży.

Rozbieżności w dostawie należy zgłosić na adres: reklamacje@niczuk.pl lub skontaktować się z nami telefonicznie pod nr telefonu 89 721 62 35, 539 531 052

Status przesyłki możesz sprawdzić dzwoniąc na nr telefonu 089 721 62 34, 532 758 633

Informacja o zabezpieczeniu antykorozyjnym znajdziesz w zakładce Ekspert Radzi.

Dowiedz się więcej o marce Niczuk .

Zobacz naszą prezentację wizerunkową lub pobierz katalog produktowy.

Zarejestruj się

Zaloguj się

Przypomnij mi hasło

Wyślij przypomnienie
ZAPYTAJ DORADCĘ
ZAPYTAJ DORADCĘ
To pole jest obowiązkowe
To pole jest obowiązkowe
To pole jest obowiązkowe
Wyślij
Dziękujemy za wiadomość