Jak działamy

<< cofnij

 


 

Zamówienia z siedziby firmy realizowane są w trybie 24 godzin pod wskazany adres. Inżynier Wsparcia Sprzedaży chętnie odpowie na wszystkie Państwa pytania i pomoże skonstruować optymalne zamówienie. Naszym Klientom udostępniamy również możliwość składania zamówień drogą elektroniczną - e-mailem bądź poprzez Platformę Zamówień Niczuk On-line.


 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA


Chcesz nawiązać z nami współpracę? Jesteś już naszym Klientem? Masz pytanie? Skontaktuj się z nami. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Odpowiemy na każde pytanie.
 

+48 (89) 521 19 60
+48 (89) 512 97 25
biuro@niczuk.pl

ZAMÓWIENIA


W celu usprawnienia realizacji zamówień uruchomiliśmy dedykowany wyłącznie do tego celu numer fax oraz adres e-mail.
 

   
+48 (89) 679 05 78
zamowienia@niczuk.pl



REGULAMIN SPRZEDAŻY


Zapoznaj się z regulaminem sprzedaży i realizacji zamówień naszej firmy.

 

REKLAMACJE I ZWROTY

Zasady zwrotów i reklamacji dostępne są w regulaminie sprzedaży. Zapoznaj się z nimi i pobierz protokół reklamacji (format doc / format pdf).

ZAMÓWIENIA ON-LINE


Naszym Klientom udostępniamy możliwość składania zamówień on-line. Aby złożyć zamówienie wystarczy zalogować się do Platformy Zamówień Niczuk On-line.

Jesteś już naszym Klientem? Chciałbyś składać zamówienia on-line? Skontaktuj się z administratorem serwisu, aby otrzymać potrzebną do zalogowania nazwę użytkownika i hasło.
 

+48 (89) 521 19 78
administrator@niczuk.pl

 

 

 

ZALETY KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAMÓWIEŃ NICZUK ON-LINE
 

  • Zamawianie w dogodnym czasie (24/7).

  • Możliwość tworzenia szablonów zamówień.

  • Bezpośredni podgląd złożonych zamówień z etapami ich realizacji.

  • Możliwość sprawdzenia dostępności wybranego produktu.

  • Wgląd do historii zamówień wraz z informacjami o płatnościach.

  • Stały dostęp do informacji o najnowszych promocjach i produktach.