Jak działamy
Strona główna »
Jak działamy
<< cofnij

Zamówienia z siedziby firmy realizowane są w trybie 24 godzin pod wskazany adres. Inżynier Wsparcia Sprzedaży chętnie odpowie na wszystkie Państwa pytania i pomoże skonstruować optymalne zamówienie. Naszym Klientom udostępniamy również możliwość składania zamówień drogą elektroniczną - e-mailem bądź poprzez Platformę Zamówień Niczuk On-line.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
Chcesz nawiązać z nami współpracę? Jesteś już naszym Klientem? Masz pytanie? Skontaktuj się z nami. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Odpowiemy na każde pytanie.
|
ZAMÓWIENIA
W celu usprawnienia realizacji zamówień uruchomiliśmy dedykowany wyłącznie do tego celu numer fax oraz adres e-mail.
REGULAMIN SPRZEDAŻY
Zapoznaj się z regulaminem sprzedaży i realizacji zamówień naszej firmy.
REKLAMACJE I ZWROTY
Zasady zwrotów i reklamacji dostępne są w regulaminie sprzedaży. Zapoznaj się z nimi i pobierz protokół reklamacji (format doc / format pdf).
|
ZAMÓWIENIA ON-LINE
Naszym Klientom udostępniamy możliwość składania zamówień on-line. Aby złożyć zamówienie wystarczy zalogować się do Platformy Zamówień Niczuk On-line.
Jesteś już naszym Klientem? Chciałbyś składać zamówienia on-line? Skontaktuj się z administratorem serwisu, aby otrzymać potrzebną do zalogowania nazwę użytkownika i hasło.
ZALETY KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAMÓWIEŃ NICZUK ON-LINE
-
Zamawianie w dogodnym czasie (24/7).
-
Możliwość tworzenia szablonów zamówień.
-
Bezpośredni podgląd złożonych zamówień z etapami ich realizacji.
-
Możliwość sprawdzenia dostępności wybranego produktu.
-
Wgląd do historii zamówień wraz z informacjami o płatnościach.
-
Stały dostęp do informacji o najnowszych promocjach i produktach.
|